LIVRARE
Programul de muncă:
Luni-Duminică: 08.00 – 17.00
Livrarea se efectuează:
Luni – Duminică: 11:00 – 19:00
Pentru efectuarea unei comenzi cu livrare în aceeași zi, e nevoie să plasați comanda între orele 8.00-15.00.
Livrarea în aceeași zi este disponibilă doar pentru bucatele care au timpul de pregătire 4 ore.
Pentru bucatele cu timpul de pregătire 24 ore, e nevoie să efectuați comanda în prealabil cu 24 ore.
Livrarea se efectuează între orele 11.00-19.00.
Pe site-ul www.moraritacatering.md accesează butonul Bucate la kg.
Alege felul de bucate dorit și Adaugă în coș.
Continuă cu finalizarea comenzii.
Completează câmpurile obligatorii din formular.
Alege metoda de plată.
Plasează comanda.
În momentul în care comanda a fost plasată cu succes, vei primi numărul comenzii printr-un SMS de confirmare la telefonul mobil indicat în formular.
Operatorul procesează comanda apoi te apelează pentru confirmarea repetată.
Comenzile online pot fi plasate pe site la orice oră.
Comanda plasată pe site va fi preluată în ordinea înregistrării, începând cu ora 8.00 conform regimului de muncă al operatorilor;
Când operatorul preia comanda pentru procesare, suplimentar vă apelează pentru confirmare și înregistrare comandă.
IMPORTANT! Indicați corect numărul dvs. de telefon, ora, data livrării, adresa (nr. bloc, scara, etc.)
Puteți efectua comanda cu livrare prin telefon, luând legătura cu un operator al call-centrului 022 930 001 sau 068 841 874.
Serviciul de livrare este disponibil în intervalul orelor 11.00-19.00 în toate zilele lucrătoare și în zilele de sărbători oficiale ale R. Moldova ( în cazul excepțiilor, anunțăm pe paginile noastre de Facebook, Instagram).
Serviciul de livrare se efectuează la ora, data și adresa indicată în formularul comenzii.
Comanda prealabilă se efectuează de la 4-24 ore, în funcție de bucatele solicitate.
ATENȚIE! La adresa și ora indicată pentru livrare, obligatoriu să fie un matur.
În cazul în care doriți să modificați adresa de livrare, obligatoriu înștiințați operatorul minim cu 1 oră înainte.
IMPORTANT! Din cauza specificului de preparare a unor produse sunt posibile mici devieri la cantitatea comandată, fapt despre care operatorul vă va înștiința adăugător prin apel telefonic.
În cazul în care considerați că au fost livrate bucate ce nu corespund criteriilor de cantitate sau calitate, rugăm să ne apelați imediat sau înștiințați-ne prin orice altă modalitate convenabilă: mesaj textual sau/și mesaj foto pentru a remedia problema în cel mai scurt timp posibil.
Pentru a remedia prompt problema, obligatoriu returnați bucatele neconforme, chiar dacă acestea au fost începute/dezambalate și post factum ați depistat neajunsurile organoleptice.
Nu putem remedia situațiile în care nu aveți produsele la returnare. În caz că distanța sau alți factori argumentați nu vă permit returnarea bucatelor faceți poze și imagini video a produselor cu neajunsurile depistate.
Considerăm nefondate și neobiective reclamațiile parvenite peste 24 ore după livrare.
În numerar (cash) la ridicarea comenzii;
Card bancar (VISA, MasterCard, Maestro) la ridicarea comenzii;
Card bancar online (VISA, MasterCard, Maestro);
Plată online prin sistemul Paynet;
Transfer bancar.